Heatpump pro app

SPRSUN Forums Ervaringen en Discussies Heatpump pro app

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #1433
    Harald66
    Deelnemer

    Vandaag vebinding met pomp verbroken. Wifipunt defect. Nu moet ik opnieuw inloggen in de app, echter wachtwoord vergeten. Nu bij forgotten pasword accepteerd hij geen nieuw wachtwoord. Zegt continu password reset failed. Wie kan mij helpen, of waar moet een wachtwoord aan voldoen.

    #1443
    Lars0014
    Deelnemer

    al opgelost ?

    #1445
    Harald66
    Deelnemer

    is opgelost. aantal dagen gewacht, toen nogmaals geprobeerd en toen lukte het wel.

    #1452
    joostmag2te
    Deelnemer

    Ik heb sinds kort een warmtepomp staan, maar heb problemen met de connectie van het wifi. Als ik de app open blijft hij aangeven dat mijn telefoon niet met de wifi geconnect is. Dit is wel het geval want k kan er ook mee op internet.

    Hoe kan ik de app het beste installeren ?

    mvg Joost

    #1541
    karelbosch
    Deelnemer

    Hoi harald66, je schrijft hierboven dat je wifi punt defect was. En dat je het weer opgelost hebt. Was jouw Elfin EW11 defect? En heb je deze vervangen door een nieuwe van Bosma Energieadvies B.V.?
    Bij mijn warmtepomp kon ik wel met de app de pomp bedienen en uitlezen. Maar nu lijkt mijn warmtepomp plotseling geen verbinding meer te maken met de app. Het lukt wel de Elfin EW11 in de app opnieuw te verbinden met mijn wifi netwerk. Het is mij niet duidelijk of mijn Elfin EW11 plotseling defect is, of iets aan de warmtepomp. Komt iemand de beschreven situatie bekend voor, en kan mij verder helpen het probleem op te lossen?

    #1567
    Paul
    Deelnemer

    Joost, ik had hetzelfde probleem mijn samsung hij vond het wifi netwerk niet.
    Mijn zoon heeft een chinese telefoon en bijzonder genoeg kon hij wel eea instellen . Daarna kon ik gewoon inloggen in de App. Vraag met niet hoe of waarom. Maar probeer eea eens in te stellen op een andere telefoon.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
To top